Advertisements

Chapters (266)

Loading...

End

No more pages

Comments (20)

    Authentication required

    You must log in to post a comment.

    Sign in or Sign up
    • Frog secretary of swamp Avatar
      Frog secretary of swamp - 6 months ago
      Why is there more yaoi manga here
    • LILY CLUB Avatar
      LILY CLUB - 7 months ago
      •LOVE THIS MANGA SO MUCH• °kyaaaaaaaaa!!!°
    • LittleLannie.K Avatar
      LittleLannie.K - 9 months ago
      I really want to see if they have Volume 2
    • hahahaha Avatar
      hahahaha - 9 months ago
      If you are reading this comment your parents will die within 5 years. To undo this curse you need to copy this and paste it on 5 other manga. Sorry y'all i got cursed too, you can't understimate random people curse
    • LittleLannie.K Avatar
      LittleLannie.K - 10 months ago
      i wish they have season 2 and a lot of chapter
    • Shan nim Avatar
      Shan nim - 11 months ago
      Hanulim and yosua too🥺😭
    • Shan nim Avatar
      Shan nim - 11 months ago
      I really need chapter 218 right now I'm gonna miss you shan,hari,his,haki,jenna,lofree,and keith😭😭😭
      lucy Avatar
      lucy - 10 months ago
      You can read this manhwa at mangago.me. there was chapter 230 coming out
    • dokidoki Avatar
      dokidoki - 1 year ago
      gonna miss shan & hari "for now" 🥲
    • dokidoki Avatar
      dokidoki - 1 year ago
      make it hurry huhu want the next chapters so bad!!! :((
    • Rachel72x Avatar
      Rachel72x - 1 year ago
      finally found a website where chapter 217 is almost out, thanks!
    • Zaine Avatar
      Zaine - 1 year ago
      Yeah thankyou for doing an English Version that really help me out to read it. I love this Manga Comic so much too! I read this four times now and I can't wait for the Chapter which it's coming February 18, 2021. Cuz I wanna see what else happened to Lofree? Where did Haki and Hiskaya got blown too? I hope they're OK. Well I got wait for Chapter 216 to see what happens next.
    • Oniver Avatar
      Oniver - 1 year ago
      This story is awesome and the art too. My fav character is shan and thanks for doing an english version!
    • dora exbliu Avatar
      dora exbliu - 1 year ago
      can i edit this comic to vietnamese. Iam from Viet Nam
    • Mae Mosatalla Avatar
      Mae Mosatalla - 1 year ago
      Yeheyyy
    • park ha ra Avatar
      park ha ra - 2 years ago
      when is the next chapter coming out
      Asmz Avatar
      Asmz - 2 years ago
      No one knows? plus korean updates reached 214 chapters
    • Wenchie Avatar
      Wenchie - 2 years ago
      ?
    • Asmz Avatar
      Asmz - 2 years ago
      Plz add chapters 123 to 129
    • Skymed Avatar
      Skymed - 2 years ago
      I loved this story..im looking forward for the next chapter... And i hope you can update everyday.. ??

    Loading...

    End

    No more pages

Loading...