Manga So I'm a Spider, So What?

So I'm a Spider, So What? - Poster

蜘蛛ですが、なにか?

So I'm a spider, what about it?

Advertisements

Chapters (108)

Loading...

End

No more pages

Comments (13)

    Authentication required

    You must log in to post a comment.

    Sign in or Sign up
    • Sparty Avatar
      Sparty - 1 month ago
      Bois. do u not realise the manga is Behind the anime..?
    • Azzu-51 ! Avatar
      Azzu-51 ! - 1 month ago
      Damn the anime ends on a cliffhangers....
    • Iix Prototype Avatar
      Iix Prototype - 1 month ago
      Love how different the anime/LN art compared to the manga
      Azzu-51 ! Avatar
      Azzu-51 ! - 1 month ago
      Yeah the anime design is sooo much better compared to manga
    • Rozen Avatar
      Rozen - 3 months ago
      one of my fav manga, and one of the best isekai for me
    • HolyEmperorDarcy Avatar
      HolyEmperorDarcy - 4 months ago
      love it
    • Bobby Avatar
      Bobby - 5 months ago
      I swear to God when I checked the release date on Friday I saw that it was gonna come on Sunday the 28th so when I checked right now so hyped to read my favorite manga they friking changed it to Monday I get it right the first manga jar
    • Legitimate_Orc.Zer069 Avatar
      Legitimate_Orc.Zer069 - 7 months ago
      I QUIT THIS IS JUST THE SAME OLD GARB-_ 4GE!!!!!💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
    • Legitimate_Orc.Zer069 Avatar
      Legitimate_Orc.Zer069 - 7 months ago
      Dam It Mangajar the Double Manga Recommendation is So Pushy, Unnecessary & Obnoxious! The Update is Nice & All But I Prefer to Read & Only C Ur Ads Plz Get Rid Off the 2nd Manga Recommendation At the Bottom of the Ch.!
    • Hazzy Rainline Avatar
      Hazzy Rainline - 7 months ago
      Volume 1 Chapter 1 into Volume 3 Chapter 19.2 is weirdly skipped, someone fix this cuz getting a weird link to the end of the chapter
    • SIlenWraith Avatar
      SIlenWraith - 1 year ago
      why does almost all volume 1 have not been released yet?
    • Zambie Avatar
      Zambie - 1 year ago
      Why is the first episodes link is the last unreleased chapter

    Loading...

    End

    No more pages

Loading...